Monday, September 17, 2007

Turniiride laviin

Viimasel nädalal olen palju turniire mänginud nii buy inist 10 kuni 500.Kokkuvõtlikult läks ju päris hästi,olin palju cashis ja ka finallauas sai oldud.Kuid nüüd tundub ,et kütus on otsas ja viimased 3 turnat olen juba päris moronlikult mänginud.Pole neid turniire mängida nagu liinitööline nii kerge midagi.Kui oli Golden Cup,siis tundsin sportikku elementi ja lollusi tegin vähe.Vb peakski rohkem liigadele keskenduma.Igathes olen väsinud pokkerist..Ehk väike puhkus kuluks ära..
Õppisin GCUP-lt vast seda,et kui ikka on 2 lauda järgi ja nn keskmine stack,siis pole ikka mõtet "hambad ristis" loota shortstakkide ebaõnnele kahandades enda stakki oluliselt.Seega nüüdsest olen ilmselt agressiivsem sellises situatsioonis.Sest mis mõtetki on finaallauda minna imepisikese shordina,kui tõelist raha maxtakse alles TOP 3-s.Seega rohkem julgust!

No comments: