Saturday, January 26, 2008

26.01

Täna siis tegin kõrvalt nii casgi kui prima 50k turna+ 50k T6-s
T6-s ikka vanaviisi,pikka pidu polnud(lohutusena pääsesin rebuydest)
50k märkasin et see ju deep turna...10k algstakk ja 10/20 blindid...Krt oleks seda teadnud poleks mänginud...Krt ma ei tea mis turna vormiga lahti on,kui finaallaud hakkab lähemema,kaob kontroll täielikult ning kui hakkab mingi 20-15Bb tsoon,siis olen nagu peata kana ja ei oska midagi teha.
Otsustasin seekord aggro pokkeri kasuks..Nu krt nii ei saa ju mängida kui mu steali reraisitakse...BB 100% callib! Cont betti callib.Tere talv jälle 1/3 stakki läinud...
Bb istun,button 2x raise...ma shove 38o ta call ja näitab AA!!!
Krt nagu alati selgub on igasugune stealimine -EV tegevus Full ringis(vähemalt minu jaoks)Alati läheb miski p-sse.See 38o allinn AA vastu. tyypiline näide.Imselt ikka tight mäng töötab paremini...
Ah täna cashi ka tegin 1k kätt ja +250$
Suht kopp ees.Homme siis T6 2 turnat,willhill ja kui mahti mängida on siis ka Sundey million.

No comments: