Tuesday, July 29, 2008

Haige turna tilt

Täna siis mängisin mingi 7 turnat.Yheski ei saanud rahasse.Kui esimesi mängisin juba suht ok siis viimase 2 enam eriti mitte.Nu mis mind ajab tilti
1)Kui MTT lauas leidub paar loose fishi,kes oma stackid blowivad ära kaasregularidele ja loomulikult leiavad regularid kohe setid jne AA-d kui fish tahab kiiretsi jeehat tõmmata.
Mina vahin oma nitistanud olekuga ja kadedusets rohelisena kuda mul tuleb võidelda kaasregularide vastu,kellele on sellsied tornid kingitud
2)Viimane turna lõpes selliselt,tegin KQ raisi MP BB callab flop K7x.Ma pot,ta mõtleb...raise allinn ma kindel loose call(efekt stackid olid ca 20BB) näitab 77.Chatis veel ytlesin et ma oleks niikuinii stacki sisse blowinud peale floppi what ever mõttepause jne ta võtab.See et ta krt mõtles ajas mind veel rohkem tilti!!Tahtis vist raisk weak-na näida vms
3)ajab tilti ka haige kaardijooks ja variastioon.Skill skilliks,aga olen väsinud juba mõtlemast,et aks täna tuleb superjooks ja saan ka 1 suckouti teha?
4)Ajavad tilti need rebuy turnad Unibetis.Nu krt nii tight ei saa rahvas olla.Võtavad rebuy ajal time banke jne,et jama lugu kui rebuy tuleb teha jne

Unibeti roll 350 euri.Krt mul on unibetist nii kopp ees.Eks leian võimalusi kuda see ära kiiresti gamblida.

8 comments:

Kilu6 said...

Samas küsiks, et olen tähele pannud, et rebuy turnadel sa istud lauas poole stackiga, näiteks kuskil 1900 peal, kuigi oleks võimalus rebuyda 3900 peale. See mingi strateegia?

levis said...

MTTd söövad närvid seest, ma räägin seda koguaeg.

Ranka said...

100$/tunnis ja õpetan sind mängima rahalaudu.

Ranka said...

Ja see on sõbramehe hind, suvaline tont peab maksma 250$

Rainman said...

Kilu see on tunde küsimus.Mul isiklikult meeldib mängida ilma rebuyta.Kuigi alguses võiks ju kohe rebuy teha.
Rebuy ma teeks alguses kohe siis,kui tõesti käib jube lammutamine.Kui on tight laud ma eelist ei näe.

Ranka said...

ma küll näen.

Kilu6 said...

Kunagi ma olin sinuga Primas mingil rebuy turnal (äkki oli 17.5K, 20+R) samas lauas. Sa olid suht tight, kaarti vist ei tulnud ka. Sul oli just miski a la 1900 ja said umbes kolmandal levelil nupud sisse KK vs AK ja double up. Aga teisel vennal oli ju 3600 stack umbes, nii et ma ei saanud aru sellest tundest, mis sul ei lubanud rebuyd teha õigel ajal. Kui sa oled ka tight lauas ja teised rebuyd ei tee, siis mingil hetkel on sul 2500 ja enam rebuyd teha ei saa, visatakse teise loosemasse lauda, mis siis teed, nitid lõpuni?

Eks rebuy kohta on eri arvamusi, ehk on sul mõni link teooriale, mis su tundeid põhjendaks ja annaks põhjust mitte rebuy teha?

Ranka said...

kui bankrolli taha asi ei jää siis rebuy on kohustuslik.

add-on ka. Miskid erandid oli umbes, et kui sul miski sitaks monster stack ,et miski milion chipsi ja addon on 1500 chipsi, et siis pole mõtet teha. Aga kui ikka annab 5%+ chipsi lisa siis insta add-on.

Aga privador on donk, mult kursusi ei võta aga põletab raha. Varsti vaena, kui rott. Müüb end balti turul maha sealiha pähe, et vooluarve ära maksta.