Sunday, August 17, 2008

17.08

See kuu on läinud nagu läinud.Starsi millionil üritan esikohta(ca 200k) paraku ei taha kuidagi üle esimese breigi kesta.Eks pommitan niikaua kuni tuleb.
Nädal tagasi juhtus veider asi minuga.Õde palus mul väikest poissi(4-aastane) hoida.Mina muidugi polnud vastu,sest niikuinii kopitan arvuti taga.Aga poiss oli nutikas.Siblis igal pool ja asus mu sahtli kallale ,kus ca 10k eest olympicu chipse.Aga kohe hakkasid teda need chipsid huvitama.Mina ,kes ma kohati laste psühholoogiat tunnen,tean,et keelamisega ei jõua kaugele.Laps avastab,et see on midagi keelatut vms põnevat ja ta oleks just survet avaldanud.Nuh kas just laiskusest vms tarkusest lasin tal suvalt nendega mängida.Lõppkokkuvõttes ,kui mäng oli lõppenud ja poiss enam ei äratanud chipside vastu mingit huvi.Küll aga avastasin,e pooled chipsid olid puudu...Paar tonnist leidsin veel kusklt diivani vahelt jne ja 2k jäigi leidmata.Nuh pole hullu downswing:)Olen ka piisavalt laisk,et veel põhjalikult otsida.

No comments: