Friday, September 26, 2008

Comeback

Et jälle väikest viisi pokkeriga tegeletud.Mul ka väike projekt.Proovisin Celebpokeri MTT liigat.
Turnirii buy in vaid 10+10 euri ja kestab terve see nädala.Kui alguses oli ca 400 osavõtjat siis nyyd on see kahanenud 200 osavõtja peale.Mulle on alati liigad istunud.Sest ma ei lähe seal kunagi tilti.Ja ise ka imestan mis laydawne ma suudan teh ja põhjendatud bluffe jne.Eks nn võistleja ja edetabelis ettepoole pürgimine annab adrealiini.Praeguseks mängitud siis 21 osavõistlusest 15 turnat(millest 2 rahas sh finaallaud 4 koht ja 10 koht).Liiga kohta http://celebpoker.com/tournaments/25000_mtt_race/#leaderboard.Esikoht saab ca 10k euri.
Liigast ka veidi.Ütleme nii,et ma alahindasin veidi seda liigat.Arvasin,et 10 euroses MTT-s on piisvaalt palju fishe ja gamblereid,kes aitavad stakki akumuleerida.Kuid pean kurvastusega nentima,et tase on hämmastavalt tugev(lahmimist pole).Nt sunpokeri liigas oli raudsalt 100$ buy iniga turnad nõrgema tasemega.Tegelikult polekski nagu midagi nuriseda sest saadud 15 turna peale 2 finaallauda.Aga peale 9 etappi oli 1-l vennal juba 3 võitu!! ja 2-l 2 võitu!!(200-400 field).Vaevalt,et ma nyyd kokkumängu usun,aga kindlasti on tegemist väga tugevate MTT mängijatega.
6 etappi veel järgi ja loodan,et kuskil hitin,siis veel lootust top 10-sse tulla.

No comments: