Friday, October 31, 2008

Oktoobri kokkuvõte

Oktoober läks suht hästi.Aga mitte tänu pokkerile,vaid hoopis Olympicus toimuvale BJ turnale,kus kasseerisin 4keuri.Lisaks tegin ka nädalase pokkerikuu,kus õnnestus ca 1,5keuri plussi jääda.
Siit sealt veel mõned sissetulekud ja võib öelda,et oli ca 100keegune kuu.
Aga ega see tähenda ,et hõiskamiseks põhjust oleks.See raha läheb paljude asjade lappimiseks
Seega raha laristamiseks suurt ei jää.Mõtlesin auto osta liisinguguga.Et aga bankrollist ei taha raha eraldada(siiski auto pole sunnitud ost),siis mõtlesin,et miks krt ma lisingusse võtma peab,kui selle asemel "kõvasti" tööd teha.Mõtlesin endamisi väljakutse.Ma moodustan autofondi(120k).Igast teenitud dollarist läheb autofondi 90%.Kui autofond ei täitu,siis sõidan vana saaniga edasi.Kui aga mu iga leharakk siiski arvab,et tahaks uuemat autot siis ma ilmselt olen nõus ka distsiplineeirtud tööd tegema.Millal see autofond võiks täituda?
Ei oska öelda,aga tore oleks,kui see juhtub enne järgmist aastanumbrit.Aga,et mängin ka MTT-si siis võib pauk luuvarrest ka kohe tulla.
Aga tore,et olen oma hingerahu taastanud ja olen sama "näljane" kui esimesel aastal.

No comments: