Tuesday, December 8, 2009

Unibeti väljakutse

Et polnud ammu mänginud , siis võtsin osa Unieti BR väljakutsest.
Mis seal salata mot.pakett on päris magus...
Mis siis juhtus? Tegin umbes ca 30rebuyd ja max kohal ca 600 euri, aga siis läksin ikka bustoks. Plaan oli lihtne. PL200,PL400,Pl600,Pl1000 shortstackerina sisse ja duublisse. Siht oli saada 1k euri, et grindima hakata. Paraku selline gamlimisvõte polnud sugugi +EV mänguga. Nitises lauas on vägisi duublit üritada väga nutune tegevus.
Et nagu mainisin tegin ca 30 rebuyd, siis ma polnud endas kindel kas ma üldse midagi beadin ja lõpetasin ja keskendusin boonusele.
Et mängimisisu oli olemas kandsin unibetti 1k taala ja üllatus-üllatus olen teinud sellest nädalaga 6k euri ja mängukinduls on taastunud. Lisaks peaks tulema ca 2keurine boonus. Olen kindel, kui ma oleks gammeldes 1keurini jõudnud oleks ept pilet minu olnud.:( Nüüd vaatan, kuda savikoti selle mängeldes tasku paneb...

Kindlasti annaan kuni detsembri lõpuni tuld pokkeris. Sest lauad lähevad järjest fishisemaks ja miks mitte seda ära kasutada.

No comments: