Saturday, October 6, 2007

30R Mansionis

Laup'eval on mansionis suht magus turniir,mis kelle 14.00 algab.Garanteeritakse 20k ja harilikult tehakse auhinnafondi 9k eest.Aga see ei tähenda,et ma sela kuksile oleks saanud:)
Teades et rebuy aeg on suht tight(eriti lammutamist ei toimu)
2 situatsiooni...
Rebuy aeg.Mul A3 SB blindid Flop 384 me kõik chekima(3 meest siis potis)blindid 50(mu stack 3k)Turn A.Rebuy aja kohta juba üpriski korralik käsi millega lammutada...paraku istus 88 vastas...,kes siis oli pos cheki teinud flopist!

Peale rebuy aega.Mul stakk 3500,MP teeb 600(blindid 200),Mul SB AQ nu callin..Flop AK6
Ma check(ideega ch raise) vastane check!
Turn mingi väike.Ma betin 800,ta callib!!river mingi väike nu allinn,olen taga jah Näitab AK...

Suht vahet polnud peale floppi oleks niikuinii allinni lennanud ch raisisga.
Aga mis peamine mind 2-l korral tehti samamoodi slowplayd positsioonilt!


Ilmselt peab vist laupäevasel turnal tight taset veel langetama!

No comments: