Monday, October 1, 2007

Tahan olla bubbleboy

Et mängin pidevalt mansionis 5k ja 10k guranteeritud turniire,siis olen valinud seekord erineva taktika.Ja tulemus on kohe käes,mõlemal korral lõpetasin 19-na,ehk esimene kes rahast välja jäi!
Lõuna ajal siis 10k gurant.Ma SB 9k stakiga(blindid 2400-1200) ma istun SB,kõik foldivad minuni.BB rasvane laua chipleader 50k-ga.Lisaks olen veel jooksvalt 16 kohal(19 pos oleva mees on 3k stakiga!).Ok Pushin AT-igati aus käsi random käe vastu.callitakse näidatatkse 88-t ja out.

Teine juhus õhtul,mul 20k stakk,ehk natsa alla keskmise(19 järgi).Laua chipleader lähjeb UTG +1 allinni
ja ma leian endalt JJ hmmz.Nu kui chipleader allinni läheb siis välistan kohe tal AA,KK,QQ
Halvemal juhul coinflip,paremal juhul olen pocketi vastu.Nu ei ma ei taha raha!Callinnn..näitab AQ liiga palju suuri kaarte flopis ...out...

No comments: