Saturday, December 1, 2007

laupäevane tilt

täna siis mängisin prima 50k garanteeirtud turnat suht normi mänguga sain staki 40k peale(blindid 1200)
ja siis 5 minuti jookusl läksin bustoks.
raisin MP 3000,2 calli tagant.. flop Jxx(mul stakk 40) vastastel mingi 30
Flpp J5x.Pange nüüd tähele.Ma chekkisin..ei tea ise ka miks(Ilmselt mansioni s liiga plaju mänginud,ja tean et tagant tuleb bet nii või teisiti..)Betti ei tulnud chekiti.Turn 6
nüüd chekkin taas ja ch callin riverini..näidattakse 56s Püha mooses.Lasen avstasel välja osta ja siis amxan veel kinni ka! 21k järgi
paar kätt hiljem olen blindil 3 limpijat!Mul K3o rasiin 8k,tuleb 1 call ja flop JTx.Lähen allinni call 44-ga!! ja out...
Kõik see saaga võttis mind suht läbi..Ma ei suuda turniire ikka nii mängida,et ma poleks emotsionaalne.3 tundi rahulikku mängu ja siis tehkse 1-0 pole meeldiv..
Et mitte klaase puruks lüüa.Läksin öösel autoga sõitma.Muuseas väga hea teraapia lihtsalt sihitult ringi sõita ja mõtteid korrastada.Jälgida eemalt purjus inimesi või talvist loodust.

No comments: