Thursday, December 6, 2007

Milllal tuleb minu aeg?

Täna mängisin 50R mansionis,nu ei lähe nii kõik nagu peab...
10k stakk,leian KK teen raisi 2 calli SB teeb mingi imeliku 2-3 beti.Ma otsustan callida,samuti minu tagant suurem stakk.Flop 234 .Nu SB paneb oma viimased riismed sisse,mina justkui kõheldes ka callin,mitte allinn,suure staki närv ei pea vastu ja allinn,ma mõistagi call.Ja SB näitab AJ,ja suur stakk TT
KK pidas vastu..32k stakk ja chipleader!Kõik loodud kui millekski ilusaks...
Siis algas allakäik...Limpisin AA-ga UTG-lt.. 3 limparit minu järel wtf!
flop 567.Kõik chekivad ka mina button paneb stakki sisse,aga et ta stakk on ca poti suurune siis otsustasin närused 3,5k callida tagant kõik foldivad.Buttoni mees näitab 79!
Kalkulaator näitab 62% minu edu..yes. riverisse potsatab 9 Ok pole hullu mul ikka järgi 25k ja suur stakk
Järgmine vaatus UTG +2 rasisib 3x 800 blindidega 2400,nu ma oma 22k stakiga otsustan callida buttonilt ..
Flop AKx Vastane betib 3200,ma teen 2 beti...ta allinn ma f...Krt kallis 99 paar oli!!!
14k järgi kuni carddeadina 10k
Ja pushin SB pealt 55 paariga ja BB callib AA-ga!!!Ja jäin rahast kaugele...
Uskumatu mis toimub...Mängin korralikult,aga luckybox ei taha kuidagi kaasa aidata..

No comments: