Tuesday, April 1, 2008

Uus algus

Et T6 pokeris on lood läinud nagu läinud alustan nn puhtalt lehelt.Kui inimesed üritavad unibetis suurendada bankrolli,siis ma üritan seda suurenada T6pokeris.
Arvel on mul praegu 984.16 euri.Deposiiite ma enam sinna ei tee ja vaatan kuda minem hakkab.
Koos aprilliga on tulnud ka hea tuju,sest eile suutsin T6pokeris väita väiksebuy inilise omaha turna ,kui sain ka 3R sateliidilt 250k pileti.Ehk tegin nn kuldse duubli.
Mängisin hüperagresiivselt(raisisin igat teist kätt) ja kummalisel kombel see tõi edu.Magusaks tegi just asjaolu,et kui ma T6regulariga HU jäin eduseisus ca 40k vs 10k,siis tundus juba,et asi hakkab käest ära minema kui sattusin ta avstu allinni 67X flopis kus mul 89 ja tal KK.Riveris sain rea,ja et olgugi et olin dog,sain väga tähtsa enesekindluse tagasi.
Mängin ainult turnasid,seega annan ka resultaadist siin blogis teada.

No comments: