Thursday, August 6, 2009

2200termikas-25oshokk

anti 4k stack ja 500eegune termikas...
Kohe alguses superaggro lätlane , kes huias kogu lauda, suutis enamuse oma stakist ära blowida ja minu raise peale 150(BB60) a läks kamikadzelikult BB ca 600-700 allinni, mille ma oleks obvouis callinud any2-ga. Tal oli J6vms mul siis seekord AA...
Ülikerged 500 eeku tulid tasku. Siis cruisiin 5k stackiga kuni 200 blindideni. Et üks välismaa donk huias kogu lauda oma chipsivirnaga, siis polnud mingit mõtet juba alla keskmise stackiga taga metagame aretada...seega olid suht tight sest pakk oli ka jäätunud. Kuni saatusliku käeni ,keegi tundmatu eestalne raisib 450 MP-lt,LP keegi callib ma vaatan BB ja callin 57o. Flop 255. MP paneb nüüd mingi 500, Lp reraisib 1500, ma mõtlen ja virutan 5k stacki allinni. Nüüd tulevad tumedad pilevad sest MP läheb insta allinni! LP foldib. Sest hetkest sain aru et midagi pn pees, sest isegi donk AA-ga mõtleb veidi kui nuppe paneb...Lootsin talt näha 22 aga ei tal oli 25o!!!!!
Seega võib öelda, et see oli täielik knock out ja ei suutnud oma silmi uskuda!

Samas hiljem jälle rahunesin maha, sets mul on siiski 25 BB ja siit flopist ma lähen igatpidi lõpuni. Seega võime seda nimetada cooleriks...

Täna siis gamblimismäng omaha ja loodan seal kedagi ka lopuks drawida!

No comments: