Saturday, May 26, 2007

Mai kuune Masendus

Eh alustasin ka siis pokkeirblogiga,sest p2he tuleb nii palju motteid,mis on vaja kuidagi realiseerida.Mai kuu on l2inud suht kesiselt.Mansionis pole suutnud midagi korda saata.Ainult cashis olen plussis,mis päästab ,mind toenäoliselt mai kuu miinusest .Samuti Pargis live turnadel tulemuseta,aga mis seal salata olen ka halvalt mänginud.
Täna 2200NL pargis.Anti 3k chipsi,30min levelid.Esimesel levelil anti double up,aga andisn selle kohe tagasi .Blindid 20-40 Patrick Baclund(sugugi mitte loll mängija) Raisis 150 ma temast järgmine call J10s.Flop KK2(2 masti kaarti)Tema betib 400,ma call..
Turn 6(mis andis mulle mastidraw)
Mida ma mõtlesin...loomulikult GREAT PLAY represendin K-d ja blufin turnis voi riveris välja.
Patric nii ei arvanud ta bettis 1k ja et mul ka mastiost ja õhuke voimalus veel riverist bluffida.
River 10.Patric paneb allinni viimased ca 1200(suht kindlalt).Mina meeltesegaduses callin.Tema näitab AA,mina muckin.Ühesõnaga Patricul polnudki motetitki oma monsterit foldida.
Kes "üle mõtles" olin mina.
Üleüldse,loobun pargi turniiridel igasususest "GREAT PLAY" bluffidest ,sest näen ,et inimesed ei suuda Oma top paari,tugevat stardikätt maha visata.Oleksin kindlasti kaugemale jõudnud,kui oleksin mänginud Tight solid mängu ja tõenäoliselt istunud finaallauda,kui kaardijooks oleks ok olnud.Seega olen täiesti valesti mänginud
VB keskendun hoopis Nordicbeti weekendi cashgame-dele ja tahan ka seal näha kuda küünte ja hammastega top paarist ja eliitstardikäest kinni hoitakse.
Pärast frustreerunud turnat avastasin et mul prime pokkeris 150 taala.Aga tahtsin sellest lahti saada,minnes 1000PLomaha short lauda.Seekord läks hästi ,lõpetasin 1422taalaga.
Uni tuleb kergem

No comments: