Tuesday, May 29, 2007

Mansioni saaga

Mansioniga on tekkinud väike losing streak.Pole juba vist ca 10 turnat rahasse saanud,lisaks loodan juba ammu tõsist finaallaua hittmist.
Kuidagi see turniriimäng on tujutu.Lihtsalt juba psühhikale mõjub ,kui mängin 3 -4 tundi ja siis tõmmatakse lihtsalt vesi peale.Kogu turniir on olnud suht auklik,kusjuures olen 2 korda drawind kehvema kickeriga ja tekib juba lootus ,et täna on minu päev ja siis jõuad olukorda,kus sa oled 3-s kord taga ja õnne enam ei jätku.
Vb peaks rohkem gamblima seisudes(mul on keskpärane käsi ja raise on ees MP ,LP) ja mina siis LP voi blindidel.Näide täna oli stakk 10k ,blindid 600,mul 66 tehti raise 1800.Mina foldisin aga äkki peaks üldse gamblima reraise voi allinn ja loota,et pole vastas ülepaar..aga siis ka ju 2outi..
Teine varjant mõttetu shortstakk läks 1000 allinni(blindid 800) LP rasiis 2400,mul A8 8k stakk ja olen sb-s.Foldisin..Raisija nt A4-a.Siis istusin edasi ,kuni olin olukorras,mul 6,5k stakk,läksin buttonilt allinni K4,mida kohe rõõmsalt blindid callisid 66-ga ja A9-ga

2 comments:

karolstala said...

Tere!
ole hea ja võta palun ühendust minuga e-mailil andres@triobet.com Sooviksin veidi vestelda.
Andres

imre said...

Õnnitlused veelkord võidu puhul!

Oli tähistamine tormiline?