Saturday, July 14, 2007

14.07

Mängisin siis täna pargis,pooled mängijad moodustasid väljamaalased.Sattusin lauda,kus oli ülitight mäng.anti 3k chipse ja 25min kiired levelid..Suutsin teha kohe double upi.Siis läksid levelid kõrgeks.Sattusin olukorda,kus blindid 400.Stakk mul 4,9k,hr Madis resisis panin ta allinni 88 paariga,näitas AK.K flopis ja 800 chipsi järgi,400 blindidega..Mis seal ikka sõitsin blinidsse sisse,keegi reissis,ma commeted näitan 59off.Flopis muidugi 59x river 9...Ma ei oskanud selle kohta nutta ega naerda.Mina efektsetesse comebackidesse ei usu a la 1 blindiga võidad tunra..st see on ikka ebareaalne.Tegelikult tahtsin ma selle 59 tappa saada ja väärikalt lahkuda.Sest järgmist allinni 78s vs 34off ei suutnud ma enam võita.Ehk mis ma tahan öelda,loodetavasti kandub õnn lõpuks ka suurematesse pottidesse...
Vb proovin ühe sessiooni pargis enamus turniire mängida.Tahan lihtsalt näha,kas ma saan Klepatsi ja Ormissoni vastu koondarvestuses.Sest näen nende mängus kohati puudujääke.Kui saan enda peas asja klaariks kooliga,siis ei ole enma ajalisi ega vaimseid takistusi selleks.See oleks päris huvitav väljakutse.
Mansionis ikka vanaviisi,seekord läks natuke erinevalt,selle vahega,et olin peale 2 breiki 25k chipliider.Juhtus aga see,et kaotasin 2 coinflippi,kuigi tegin väga head mängu ja ei saand isegi rahasse..Alguses arvasin,et ma olen viimane inimene,kes ei vaevle ebausu käes.Nüüd igatahes niimoodi on...

No comments: