Monday, July 30, 2007

30.07

Vahepeal pole midagi juhtunud peale selle et tegin,end 2 päevaga starsis goldstariks mängisin 5/10 limitit (shorttexas)ja tundus et beatisin seda.Kuid eile läksin tilti ja maandusin oma 800$ 15/30
sest tundisn et see raha oli mulle rusuv.Kaotasin selle loomulikult,aga üllatusin,kuna mäng sellisel tasemel tundus üliagressiivne kui mittehüperagressiivne.Ausalt öeldes ma ei saanutki päris sotti,kas mu vastas olid hüperloosid fishid või agro-kavalad prod.Millest sain ma aru cont betid ja blufid ei tööta(paraku juba peale mängu),oleks pidanud oelma lihtsalt tight(ilmselt see oleks olnud parim starteegia)
Igatahes plaane on teha kunagi pokerstrsi projekt 5/10 st 100/200 100BB bankrolliga.
Plaane on palju,aga selge on see ,e augustikuus olen ma pokkeriga ääretult passiivne.Vb mängin ainult sundey millioneid muid mitte.

No comments: