Tuesday, July 3, 2007

Mõõn

Igatahes talun sellist pikka suvemõõna.Turniidiridel pole juba vist 10+ turnirii rahasse saanud.
Pühapäeval mängisin 3x turniiri(mängisin neid ka halvasti).Cashlaudades tehaks ka tühjaks,olgugi,et käivet ma pole seal teinud.Igatahes juuni on miinuskuu ja juuli tuleb samuti ilmselt miinuskuu.Kui nii jätkub siis loobun kõigest ja mängin ainult mansioneid.
Täna siis ehtne näide kannatamusest.Teine level mul stack 2100,teen LP reisi 3x 90 button callib,samuti BB.Mul AA,flop tuleb J92(2 ristit).Flopis chekin button teeb 150,BB callib ma checkraisin 550,Button paneb allinni,BB foldib.Kui ma foldiksin jääks mul 1500 järgi.Igatahes läksin tanki gamblerikult,lootes ülepaari,AJ,Mastidraw tõmmet vms.Nu ei olnud,sain 2 outi,999Set
Nu krt ei oska sellel AA-ga esimesel teisel levelil kuidagi mängida.Lisaks oleks ma livis kindlasti ära visanud,netis ei suutnud...bad bad..

No comments: