Friday, August 10, 2007

Omaha 5500

See turna ei toonud resultaati,mäng oli krobeline .Tegin ka vigu
Laud mulle suht meeldis Vallo,Tim Aaren,2x fishi ja tightid väljamaalased.
Loomulikult üks fish ellmineeriti kohe,kelle chipsid sai Aaren endale.
Teine fish võitis paar suuremat potti ja oli samuti laua chipliidrite hulgas.
Esimene viga ,mis ma tegin.ma BB mu kaardid J4xx.Kõik chekivad flopi 4-5-limparit.
Turn annab nulle juba maja JJ4Q.Teen ausa beti 500.Fish callib.Turn 5.Chekin,ta betib 1000...
Oleks äravisanud ükskõik kelle vastu,aga mitte tema vastu(sest pargi turniiridel olita kohutavalt mänginud).Nu maxin ära.Näitas J5,seega peale turni ma veel juhtisin.Fish oli edasi arenenud,mida ma ei võtnud arvesse.Nice value bet!
Rohkem midagi suurt enam ei juhtunud käisin 2 korda allinnis .Esimest korda AAren lasi mul duubledada 4k peale.siis teine kord läksin Vesa Linjanmaa-ga allinni KKxx vs AAxx vastu(blindid siis 300,mu stakk 3k,tal 2,2k,seega molemad shordid).800 jäi järgi läksin järgmise käega uuesti allinni ja jälle AAxx vastas ja turna sleleks korraks läbi.
Väike mänguprobleem ka
Olen blindil flop K57 2mastikaarti.Mul K7xx ja arenguvõimalused puuduvad,AAren betib SB mingi 700,800 potti vms.Nu viskasin ära,netis ma ei calli kunagi .Vallo ka tagant callis.
Vb oleks pidnaud callmia,reraisima?Kui callin annan vb scraecardi peale niikuinii poti ära,kui reraisin,aga siis juba set vastas ja olen praktilsielt drawing dead.
Asja irooniana oli muidugi turn K ja river 7...
Olgugi et ise tegin vigu,mulle tundub,et ma pean rohkem gamblima hakkama.Sest olen märganud,et minu turniri lõppeb alati nii 4-5 tunni pärast sisuliselt hääbudes ja ma vhkan seda!
Aga teiste mängu oli ka huvitav lauas jälgida.Nt kuda Vallo konkreetselt nõrgemaid lüpsis
Esime double up Väinoja vastu.Flop A77(kõik limpinud).Väinojaa paneb LP,vallo mõtleb... callib..
Turn vist oli ch ch.Vallo betib Aaren reraisib vallo allinn ja call ja Vallo näitab AAxx.Suht obvious slowplay mulle,juba peale turni.Teine koht Flop KTQ rainbow.Vallo betib LP,fishiga HU,fish callibb.Turn blank Vallo betib 1500 fish vingerdab vingerdab callib...River blank.Vallo paneb julmalt 5 või 6k beti,jättes fishile vist veel 2k järgi.Fish vingerdab uurib puurib callib.Vallo nt AJ,fish loomulikult muckib.Küsisin kas tal oli J9 ta vastas jah.
Üldse olen märganud,et Vallo valuebetid võivad olla suht shaakalikud-kas kõik või mitte midagi.

No comments: