Thursday, November 15, 2007

Ülikoolijura

Jah ülikool on mulle pinnuks silma olnud juba teab mis ajast.Astusin juba 1999 sise,aga kraadi pole saanud.Sellele olin kõige lähemal aasta tagasi,kui kõik ained olid tehtud,ainult lõputööd ei jõudnud valmis kirjutada,st 4+2 süsteemis osalejatele anti kinga.Eks selleks oli mitmeid põhjuseid-olen laisk,olen loll,pokkerhasart,keksendumisprobleemid jms
Igatahes läksin 3+2 süsteemi üle ja pean nüüd ca 30-40 AP lisaks tegema.Krt ikka juba väike kompleks hakakb tekkima kui ma olen ühes loengus 5- noorematega.Aga eks ma üritan selle maha suruda.Sest peaasi et selle kraadi ikka kätte saaks.Olen valmis minema lausa läbi alanduste ja piinadega,et kauaoodatud hetk lõpuks saabuks.Arvestuste kohaselt ma peaks saama lõpetatud kevadel.Midagi üleloomulikku pole.Aga kahjuks teades ennast ja vaadates minevikku,võib see küsitavaks osutuda.Ja pika ülikooli staazi jooksul olen nagu hakanud nn õppeprotsessi kvaliteeti hindama.Ma ei lähe loengusse istuma,et pärats oleks hea tunne,et sain ristikese enda jaoks kirja et ma tegin midagi vms.Kui õppejõud on nõrk,siis mul kaob täielikult motivatsioon seda ainet õppida jne.
Täna olin har tunnis.Haaksin noort õppejõudu küsimustega pommitama.Vahest ma teen seda,et mitte tunnis magama jääda ja sunniks end ka süvenema.Aga oli tunda,et õppejõule ei meeldinud et ma küsimusi esitasin..Fucking vihkan sellsiied nüridaid tunde,kus toimub õppejõu poolne monoloog

1 comment:

vsiu100 said...

njah.
siikohal kasutan võimalust ja lasen ka ühe väikese moraaliloengu,nagu mul alati sarnase teema puhul kombeks:)
mix on vaja kool lõpedada?
1.sa oled sinna juba nii palju aega/energiat pannud,lollus oleks lõpus käega lüüa.
2.pakub aregnuvõimalusi- edasi õppima,juhtiv töökoht on ilma selle paberita võimatu. s.t. sa võid ilus tark ja osav olla,aga sinu CV lendab 1.voorus otse pürgikasti ilma selleta.
3.vaimne rahulolu millegiga hakkama saamise pärast.
4.nn plaan B on olemas,kui pokker psse läheb.on kerge konkurentsieelis tööturul.
5.võimalikud uued,kasulikud kontaktid.
ise tegin diplomi töö ära täpselt 7päevaga-iga päev 8h pingelist tööd.jätsin ka viimasele minutile.
ühesõnaga võta end kokku ja tee ära. kusel käimine on kättevõtmise asi,nagu öeldakse.