Sunday, November 11, 2007

Turnade liinitööline.

Olen juhtunud mängima palju turnasid.Ja ükskõik kuda ei mängiks lõppmängus lähevad ikka blindid suureks ja läheb crapshoodiks.Ja igat enne endgame mõtlen,et kuda täna luckyboxiga lood on jne..et kui kaugele jõuan jne..St postflopi mängu ju pole.Ma pean analüüsima preflop raise,limpimisi cont bette jne.. Seega nagu täielik liinitöö..Ja turnade mäng minus emotsioone ei tekita.Puhas matemaatika
Nt sul on kespos KJs 3600 stakk ja blindid 400.Pushida rasisida,foldida?
Vb mõni vaatab et näed 3 tight vend istuvad taga ,et pushin saan blindid kätte.
Aga mina vaatan nii,et mul on 5 random kätt taga ja kas on mõtet pressida,vast mitte.

Teine varjant,oled chipleader lauas ja tahad varastada keskpos KJo shordid sinu taga.
Raisisd ,keegi paneb allinni,vaatd pot odds peab callima..ja oledki mingi AJ vastas..vms
Siis tekib küsimus oli sel üldse mõtet
Seega olen mängu teinud puht matemaatiliseks.Millal pressida ja millla mitte..

No comments: