Saturday, November 3, 2007

Pargi cash..

Olen mänginud 2 korda Pargi cashi.Heaks uudiseks oleks see,et olen kõikides allinnides ees olnud,halvaks uudiseks see,et olen need kõik kaotanud.
Olen siis mänginud 5000NL.Üldiselt tava on see,et open-raise on 200-500 ja võimalik,et ka paar callijat seljataga.Kuda sellist mängu üldse ära kasutada?Palju sisse osta?Minu arust on 2 varjanti.kas osta min buy in sisse ja olla tight või osta monster stakk sisse ja coverdada kõik teised ja callida neid 400 preflop raise jne..Mina valsiin min staki varjandi.
mingi 4200 järgi leian SB QQ.Tagant agressive guy raisib 400,ma callinn samuti ka UTG mees.
flop 567.Ma chekin ta betib mingi 700 ma ch raisin 2400,ta call! turn A.Nu ma pean sisse panema ta kõhkleb aga callib.River 3 ja näitab 47o...ja ma out..
teine case,mul samuti QQ läheme turnist allinni mingi T624(2 potiga) board näitab AK ja amstitõmme.Nu river potsatab K ja ma out..

No comments: