Tuesday, February 5, 2008

2550Nl Pargis...

Suht sisutu turna oli.Algstakist läksin kohe 2500 peale.Madalamas punktis olin ka ca 1900 peal.
Suht key hand oli sitsuatsioon blindid olid 60.UTG limpis ,samuti mina buttonilt 99-ga.Jurno limpis SB ,aga Vallo tõstis BB 300,Et UTG callis,callisin ka mina(stakk 2,3k).Samuti callis Jurni mu tagant.
Flop TJ8.Somm UTG leadib kohe 500(Vallo,Jurno chekivad).Mida teha??vaatasin oma järelejäänud ca 1900 stakki.Et kas on mõtet shovida?Siiski foldisin.Hindasin FE pea olematuks...Somm callib..ka mingi 10A käega kui vaja..
Edasi kulgesin tegevusetult 2-3k peal tiireldes.Sain ka AA ja QQ suht 4-5 levelil aga actionit ei saanud:(
istusin ilusti oma 40 min söögipausi ära...ja astusin lauda blindid 200-25.Ründasin AT SB BB-i veel väiksemat shorti kui ma olin...Näitas QQ ja callis...
Jäi ca 1100 järgi.Läksin limpiva Mihhailoviga allinni olles taga A3 vs A7 ja flopi 7 lõpetas mu piinad...

No comments: