Tuesday, February 19, 2008

Cashgame raskused

Ütleme nii,et viiamased 2 nädalat on cashiga halvasti läinud.Kaotus nii 1k$onlines+10k pargi cashis.
Pargi cashiga tuleb midagai ette võtta,sest olen ju miinuses samuti nagu esipokkeirmängija Marek Kolk.Milles võiks probleem olla?Kui tunnis mängitakse 15-20 kätt.Ja arvestades,et mu preflop % on ca 15% netis saaksin ma 3 kvaliteetset kätt tunnis.Reaalne on aga olukord ,et ma ei viici istuda ja hakkan ka nn sitaga floppi vaatama.Siis tekibki olukord,kus iga flopi vaatamine maxab 50-300 eeki ja kui pihta ei saa,siis 5k algstakist ei jää midagi järgi.Teine probleem-Pargi mängijad jagunevad 3-ks grupiks.Ühed on sellised kes on loosed ja ei jaga mängust mõhkugi,teised on nn wannabe loosid mängijad ja kolmas grupp siis regularide shaakalite grupp.Olen tähele pannud,et nn teine grupp võib küll loose olla,kuid kindlasti nad ei ole lollid.St kui ma mingit muuvi olin tegemas,siis tulid suht kiired foldid ja polnud ka top paari probleem ära visata.Aga mis seal imestada,kui istud paar tundi nagu laip ja siis järsku "ärkad" siis see ju avalik sõnum,et ma olen megatight ja mul on nüüd superkäsi.Seega tuleb 3-4 tundi istuda ja siis rämedalt bluffida ja lasta arvata 2 grupi meestel,et nad kontrollivad olukorda:)
Turnadega veic paremini läinud Võitsin ju Salzburgi paketi ja lisaks sain veel San Remo EPT põhjisatikale.Lisaks veel T6 ühe turna.Seega alati tasakaalustab MTT cashi või vastupidi.

No comments: