Friday, February 8, 2008

Pargi cash seekord..

Otsustasin seekord cashi kasuks.Ei viitsinud 1500NL rebuydega möllama hakata.Sest polnud sellist turna tunnet.Cashi tegid looseks 2 lätlast(Purjus Renga ja co).Lisaks veel A Mihhailov,Maidla,seekord tõsine ja mittepurjus Valentin,Alimov jha veel üks väga tight lätlane,lisaks somm,kellest ma arvasin et mängib hästi,aga nähes mida ta lõpus tegi oli ta ka ilmselt tight weak fishMa ostsin sisse 3k-ga.Arvan,et nii kõige efektiivsem lähenemine.Taskus hoidsin igaks juhuks 4 buy ini juhuks kui 60-80% pushid ei peaks vastu pidama.Ja esimene etteaste leidsin Crazy pinapplest stardikäe AAx.(peaks vist hea olema...) saingi oma 2,7k stakki sisse panna preflopist.Renga ja somm tegid veel korraliku sidepoti..Aga kui flop oli QJ9...sain aru,et aeg oleks rebuy teha..
Ja mõlemal nuts read KT! Esimene tripleup ebaõnnestus!
Teist vaatust ei tulnud kaua oodata.Leidsin 108KK käeOmaha high-s ja sai 150 eest floppi näha..
Flop 8103 ja mastidraw K highga..Tegin slowplayed chekkides flopi enne Rengat,kes buttonil.Ta lajatas ca 1k beti. ja ta sai 2 callijat sommi ja Valentini.Ma siis pressisin viimased 2,5k sisse nii ,et Renga sai uuesti poti virutada,millest somm ja Valentin loobusid.Ma võitlesin ca 8k poti eest!
Turni potsatas 8 ja ma võitsin poti..
Kavas oli veel 7,5k stakk kuskile duublisse panna,aga enne tehti fishid tühjaks ja loobusin.

Loo moraal!Paljud küsivad miks ma ei osta 10k sisse.Lihtsalt ma ei taha,et nt omahas võib juhtuda situastioon,kus lähen AAxx käega 5 vastase vastu allinni ja siis on juba vaja neid 10k "klotse" taskus ikka hulgim olema,kui õnn sind ei soosi.Lisaks on veel väga jama kui 6-7 tunni jooksul saada muuvi teha.Tight weak mäng toidab!Lisaks on veel suur oht jääda nn raisijate vahele ja peab hoolega vaatama,kust kohast ehk õnnestub floppi odavalt näha.

No comments: