Monday, February 9, 2009

Turnada pühapäev

Otsustasin siis eile mängida 3 turnat.
Pacificu 100k,Starsi warm-up ja Sundey miliiom
Starsi warm up siis esimene
Seal anti AA double up Jxx flopis vastas JT.Siis lisaks uuesti QQ vs 66 ja stack ka 30k.Siis kukkusin ca 20k peale ja panin UTG open shove AQ blindid 2k.Nu tuli call AK ja out.
Pacificus kukkusin 7,5k peal(400 blindid) UTG raisis mingi 1200 otsustasin JJ callida
Flop mingi väike xxx 2 mastikaardiga.Ta bettis ma shove ta call ja näitas A8s mastiostuga.Hea gay.Riverisse mast ja out.
Nüüd pidin ootama kuni tuli Sundey million.Jälgisin ka kõrvalt teise "rivaali" savikoti tegemisi.Savikoti pani suht kiiresti nuppe mingi TT AA vastas.
Lootsin siis ka et seda turniiri üritan mitte nitilt mängida.
Minu sqweese QT+cbet ebaõnnestus ja andsin pea pool stakist ära.Ronisin tagasi 10k peale kuni otsustasin CTF 3 betiga 2x raise vastu potti ära võtta.Aga nagu needuseks SB(suur stack) ärkas ja pani nuppe.Leidsin et mul A9s tõenäoliselt 30% shanss võita potti.Ja pot oddse arvestades ei tundu ka call mõistlik.Siis olin juba 5k short ja panin 600 blindidega 55 nuppe.Ja kohe järgmine pos rõõmsalt JJ callis.Niimoodi siis lõppes minu loose mängu üritus.
Starsi millioni sugustelö turnadel peab siiski mõtlema kuiodas mängida.Krt mis mõtet on sqweesida või light 3bettida kui alati mingi idioot leiab käe.Või hoiab oma 99 pocketpaarist küünte ja hammastega kinni.Teiseks readidega on tõsien probleem,et vistaakse koguaeg ühestlauastteise..
Aga kindlasti ei anna alla ja järgmine pühapäev uuesti!

No comments: