Sunday, March 8, 2009

Karantiin

Et ennist olen maininud,et olen ülikoolis suht pikalt loksunud.Siis oleks aeg see jama ära lõpetada.Aga see on fucking raske.Esiteks mul pole seda sitta vaja ,teiseks ma ei saa aru,mida ma päris täpselt teen,kolmandaks ajab ka juhendaja suht ähmast juttu.
Pika õppimisega selgeks õppinud ühe asja.Ükskõik mida sa teed tee seda korralikult või ära tee seda üldse.Aga paljud ülikooli programmid on puhas hämamine.Aga kahjuks EV loeb paber ja kui sul seda paberit pole siis sa ilmselt oled mõnede silmis kohe teine või 3-s eesti.
Ühesõnaga sain aru,et see asi tuleb lõpule viia.Aga selle tegemine on võrdväärne jubdea pohmakaga ärkamine või midgai väga vastumeelse tegemine.Seoses sellega,olen ma kuni juuni kuuni pannud igasugustele tegemistele karantiini peale.EI pokkerile,EI naistele,EI läbudele-ühesõnaga mitte ükski asi ei tohi mu mõtteid eemale viia,ega püha üritust segada.Midagi pole teha kahjuks.See "kasvaja" on alateadlikult mõjutanud ka minu muid tegemisi
Täna istusin pea tervre päev kodus ja üritasin erialast kirjandust sirvida.Mingit suurt töömahtu ei tulnud,aga vähemalt mingigi edasiminek!

No comments: