Sunday, March 1, 2009

pöörane nädalavahetus.

Käisin triobet livel.Seal oli suht hea luckybox.Kui 3-kesi jäime järgi kaotasin 3 allinni,40%,60%,75% allinni ja sealt loppes minu luckybox
Et tuli uus eluaasta peale otsustasin natuke investeerida oma synnale
http://www.revalhotels.com/et/Hotels/Estonia-Tallinn/Reval-Hotel-Olympia/Wellness/Private-sauna
Kohaks sai Olümpia saun ,mis asus 26-korrusel.Kindlasti üks parimaid saunu-miljoni dollari vaade,bassein,kus sai isegi paar ujumisliikutust teha.
Õhtu kulmineerus sellega,et ma kui päris donkis viina-õlu seguga.Kui kästi istuda kuskile toolile,kui järsku hüppas välja mingi neid ,kes palja tissi ja dussiga hakkas end minu vastu hõõruma.Õnneks või kahjuks oli tegu vaid soft versiooniga.
Aga üldiselt striptiisi kohta-olen neutraalne,suuri emotsioone sellega ei teki.
Ei meeldi sellsised poolikud asjad.Aga kindlasti tuli hea idee mõne sõbra "üllatamiseks" edaspidiseks
Pokkeriga olen järgmised kuud ülimalt passiivne,sest püüan siiski kooli ära lõpetada..
Vb osalen vaid mõnel live turnal

No comments: