Wednesday, June 27, 2007

Bubble error

Täna mansionis 11k stakk(blindid 1600-800) 1 veel vaja välja saada,mina MP,UTG+2 teeb standardi.Ma leian endalt AK,lendan kohe hoogsalt allinni.Tol hetkel sain juba aru,ilma vastase kaarte nägemata,et ma tegin vea!(vastasel oli TT)Ak on tegelikult ikkagi suht tugev kaart,sellises situatsioonis,kui suured stakid üritavad varastada.Aga antud situatsioonis oli see selge viga.Arvan,et ma oleks voinud allinni minna ainult AA,KK voi äärmisel juhul AK buttonist.
Ikkagi viimane rahakoht 2,5 buy ini on kaalul ja ma pole isegi kindel kas tahan minna 60-40 seisu või isegi 70-30 seisu,arvestades et rahakoht mängitakse välja tõenäoliselt 1-3käe jooksul) Nujah üli tüki aja siis sain ka nautida esimesena rahast välja jääja staatust.
Eks teinekord olen siis targem ..Lohutab ehk asjaolu,et 25k stakiga oleks saanud voidelda korge koha eest,kui coin oleks ära tulnud.

No comments: