Sunday, June 7, 2009

Heater*2

Reedel mängisin pokerstars live.Algus läks suht mugavalt floppidele sain pihta ja pea esimeseks breigiks olin 3 kordistanud staki.Siis viidi mind uude lauda,kus olid suured stakid.Kohe õnnestus Läti regulari Ozonsi vastu double up teha AK vs 99 ja stack ca 15k.Kuivasin jälle mingi 11k peale,kui uus double up chipleadri Marati vastu,kes otsustas mu shove callida JJ vs 77 ,käsi pidas avstu ja jälle korralik stack 23k millega mängida.Et mu lauas olid ikka monster stakid(2 tyypi pea 40k stakid) ja 15 inimest ca järgi siis tuli mängida ja paari kohas riskida.Minu shovedele ei vastatud ja stack ca 30k.Bubble boy ministaki Fedotovi lõin ise välja 77 vs QT ja finaalalud võis alata.Panin jälle nitti,kui shordid välja langesid ja kui 5-kesi järgi olime jäin mina 20k shordiks.Jälle 2 double uppi,mis vastu pidasid ja istusin juba 80k stakiga ja ja õrna chipleadrina...3-nda koha short Peetri lõin ka välja ja mu stack võis olla ca 150-160k kui HU-d alustasin Indreku 110 vastu.Et blindid 6k siis eriti suht mänguruumi polnud.Otsustasin mängida, sest mul lead ja mingeid diile teha ei taha.
Esimese poti kohe mis ma mängisin ja kaotasin ca 30k raisi ja cbetioga kui mind allinni pandi.Sel hetkel otsustasime diili teha ja pime allinn andis talle fiktiivse võidu.



Sellega heater ei piirdunud.Järgmine päev mängisin pacificus 50k guranti.
Mäng nagu mäng ikka, aga peab tunnistama, et ma pole viimasel ajal nii palju flippe maha võtnud.Ühe suckoudi tegin ka ATs vs AA(see küll shordi vastu) teised allinnid olid flipid või minu edu ja kõik jäid püsima!
Finaalalaua bubbles oli üks käsi ,mis suutis mind pooltilti viia ja ei teagi kuda seda paremini mängida.
Mul stack 200k,vastasel 140k vms (blindid 6-7k)
Ma raise CTF 20k KJ ta BB call.Flop J88.Ta ch ma ch.turn 3.Ta bet ma call.River Q.Ta bet ma call näitas JQ ja ma kaotasin pea pool stakist.

Kuidagi shordina vingerdades enamusajast ja jälle 2 double upis osalemine viis mu HU-sse hea mängija vastu,kes finaallauda kogu aeg terroriseeris.
Stackid 400k vs 1,7milli.Hu eriti kaua ei kestnud sest suutsin tema JJ vastu komistada ja out ja 7k$ kaasavara.


Jääme nüüd ootame korralikku downswingi!

No comments: