Friday, May 2, 2008

02.05 Mõtete edasiarendus

Alguses,kui pokkeriga alustasin ,olin suht rohelineIrwitasin mõttes suht alati,kui keegi donk tuli lauda ja tegi sellist mängu ,mis ei pretendeerigi võidule.Nüüd näen asja veidi teise pilguga.Kasvõi Pargis,kui keegi superdonk tuleb mängima,kel pole probleem õhtuga 50k maha mängida.Ja nähes seda meeletut shaakalite sööstu lauda,et endale koht hõivata,suht naljakas.Mõni veel teeb kõnesid oma buddyle erutatud häälega ,et peadonk istus lauda,et torma kohale jne
Pigem meenutavad shaakalid tuvisid,kes iga saia puru peale end kohale veavad võideldes.Igasugune väärikus on minutipealt kadunud.
Superdonk sisuliselt ostab endale raha eest show ja ümmardamise-Kasiinopersonal jookseb end hingetuks,pokkeri regularid sisenevad igasse potti,et mitte võimalust maha magada jne
Ja oleks väga naiivne arvata,et rahajagaja ei jaga asjast midagi.Vale arusaam.Ta saab suurepäraselt aru,et ta kaotab raha,kuid omamoodi saab ta ehk nn rottide tõmbemisest mingi naudingu.
Või teine näide
Olen pidanud vahest mängima reedel,laupäeval pokkerit,siis kui on mingi üritus käsil(nt kasvõi enda sünnipäev)Võtan lapaka rahulikult põlvedele ja olen öelnud teistele,et ärgu lasku nad sellest segada.Ometigi see külvab inimestes uudishimu,et mida ma küll teen.Küll paistan mõnele mängurina,küll mõnele veidrikuna,mõni arvab üldse ,et ma olen miljunäär(sest pokkeris liiguvad ju miljonid ) jne
Ja selline uudishimu on pikapeale muutunud häirivaks kui mitte negatiivseks

Kasiinodes mänginuna,oskan ma juba suht hästi hinnata mängijate(räägin mitte pokkerist)maj tausta.Kes kui suure panustega mängib,kuidas ta mängib,mis moodi,emotsioonid,riietus,stiil jne
Tihti ka heal järjel sõber on avastanud mu rahakotist palju sularaha nt 30k
Tavalises inimeses see loob kohe assotsiatsiooni,et tegu on väga rikka inimesega
Tegelikult see on vaid täielik pinnavirvendus ja reaalsest elust on see fiktsioon väga kaugel
Ehk ,mis peamine mitte anda valesid telle tuttavatele või mis veel hullem- praalida oma edust,kui on täiesti arvestatav võimalus,et varsti oled busto ja hakka siis lähedastele seletama,et sa pole gambler ja oleks vaja abi kuskilt AA-klubist

Õnneks on olemas netipokker-kus ei löö segased tunded lõkkele-alandus,eneseväärikus-kadedus.Ja ilmselt suunan ka oma mängu netiavarustesse.
Sest kui aus olla igasugused Pargi turnad on minu jaoks muutunud tülgastavaks.

5 comments:

sven21 said...

Ytlen ausalt, mul on PEAAEGU kahju sinust. Ma kahtlen et elu on kerge sinusuguse mottemaailmaga inimesel.

Ranka said...

Mul ei ole sõnu...

Tramaeivoi said...

>Minu meelest üle pika aja asjalik postitus

vsiu100 said...

ma arvan, et selles postituses on tubli kogus otsekohesust ja tõtt.


raamatu soovitus:

http://www.pegasus.ee/index.php?lang=est&main_id=23&cat_id=0&product_id=164&PHPSESSID=0c1e4cec0831a1dee1029019aad8cb4f

tdx said...

kurat, 6ige jutt, lihtsalt et inimestel on erinev moraali/eetika koodeks, seet6ttu ka kardinaalselt erinevad suhtumised. kui sa juba pro oled, siis teed ilmselt elu endal lihstalt raskeks sellise analyysiga..