Thursday, May 8, 2008

Pargi needus -sickkkkkkk

Mängisin terminaatori.Tänu triobetile sain sinna tasuta
Midagi erilist ei olnud.Stack läks 3 levelil 2400,blindid 60.UTG+1 raiss 200,ma callasin QQ-ga
blond Taani tibi,kellele võiks vabalt taha panna tõstab 700.UTG+1 foldis,minu sõna..Esimene mõte,et olen eliitkäe vastas.Aga peas vasardas koguaeg ma ei taha olla TIGHT-NIT ja teha mängu FOLD,FOLD,FOLD shortstkina.Otsustasin mänguplaani kasuks callata ja kui flopis pole A või K siis sisse panna.Flop tuligi Txx.Kartsin veel TT setti.Tegin profelaktilise checki,ta bettis ma shove ta call ja näitas AK.A prantsatas turni ja ma soolasambana kuulsin taamalt mingit sry.Tol hetkel oli tunne,et lähen sellelle Taani tibile kätega kallale

Tänane turna 2200 NL
Tight nit mänguga jälle suutsin 3k-1,8k peale mängida.Siis sain 300 blindidega UTG AA
tegin mingi niti rasise 700(1900 stakiga)Kõik viskavad valgusekiirusel ära,BB callab
flop 944.Ma sisse ta vingerdab ja vingerdab ja callab näitab 55...double up
Siis suutsin muuvidega 5k peale saada.Suht haige käsi ma olen UTG ja 77 paar blindid 400.
HAIGEEE!raisin 900 button shovib (sama suur stak)Jätkan tight nit mängu ja raske sydamega foldin(aitas ka argument,et minust 2 kohta vasakul olev tegelane oli lahkunud(sitting out korraliku 4-5kstakiga)
Olin jälle situastioonis,kus olin buttonilt ca 4k stakiga(blindid 400) ja shovesin a7o
BB(paks rasvane soomalne) mõtles ja mõtles....callis 33-ga flopis A ja turnis 3,et mind ikka lõplikult rivist välja lüüa.

MA EI TEA MITU MILJONIT TURNAT MA PARGIS POLE RAHASSE SAANUD.LIHTSALT ANTAKSE KOGUAEG JALAGA PERSE



ANDKE ANDEKS PALUN!

1 comment:

vsiu100 said...

tuleb minna pühapäevastele turniiridele ja skill maksma panna.