Monday, May 19, 2008

MINU AJALUGU

Ma seekord ei räägi pokkerist,vaid hoopis kõrvalerilalast,mida ma ülikoolis õpin.
99 astusin TTY-sse.Tundsin,et olen kõva vend sain siiski ju ülikooli ju.Vanemad rõõmsad jne
Tegin ilusti mated ja fyssid kohe ära,siis läks nagu läks.Arvasin,et vaja raha teenida,mis oli ilmsselgelt viga.
Pakkusin ennast turvafirmasse Falck 2001 turvikuks.Pakuti 13 eeku tunnis ja olin rahul.Esimene päev oli juba selline,et tahtsin lahkumisavalduse anda.Sest ma olinnn mehitatud valves asenduses(kõige haigem töö Falckis).Mind viiidi kohale kuskile rikkuri villasse ja pidin kella 8-st hommiku kelle 8-ni seal passima...õues ja aias.Olin väsinud,külmunud ja alandatud.Siiski,et see oli mu esimene töökoht ei tahtnud sitakoti muljet jätta,kes kohe jooksu paneb ja pidasin seal tervelt 4 kuud vastu.Sisuliselt töö iseloom oli selline,et pidin 12 h kuskil kellegi sitajunni valvama.

Käisin koolis mõnda aega,siis otsustasin jälle tööle minna,seekord kaitseväkke.Olin vist 22 ja vaikset moodi ähvardas ajateenistus.Siis otsustasin ,et valin 2 in 1.Olen ühtlaselt tööl ja läbin ajateenistuse.See oli kasulik aeg,mida ma ei kahetse.Kui kaitseväkke läksin arvasin,et seal on kõik idioodid,aga arvamus muutus 100%Lihtsalt töö iseloom oli juba selline,et keegi ei saanud sitta keerata,ta lihtsalt hävitatakse kollektiivselt.Et mind võlus selle töö juures inimeste lojaalsus,distsipliin ja kohusetunne.Sisuliselt kui lähed kaitseväkke saad kogu paketi-ametikorteri(riik hoolitseb su eest),erameditsiin ja lisaks veel sõbrad.Natuke häiriv oli see,et mind taheti ka kampa võtta,et ei saadud aru,kui ma nendega ei taha peale tööd iga päev jooma minna vms.Ja see tekitas ka pingeid.Eks oli juhuseid kui tülid said lahendatud verise ninaga ja kummalisel kombel kõik lahenes peale füüsilist kokkupõrget.
Et kaitseväes kehtis nagu 2 seadust,üks määrustik ja teine nn aukoodeks vms
Sain eduka sõduriks olemisega kaprali peale.Oleks diplom olnud oleks ka leitnandi peale saanud.
Aga siis otsustasin et proovin õnne pokekriga ja gamblimisega
Enne lahkumist kaitseväest tuli minust ka ÄP artikkel
http://ap3.ee/Default2.aspx?PaperArticle=1&code=2934/rt_komm_293401

See artikkel tehti seoses börsimängu võitmisega
Loomulikult see artikkel käis ka kaitseväest läbi,et ülemused ikka arutasid ,kas RIIGI SÕDUR
võib teha gamblimisest mingit artiklit.Selgus et mingit jama ei tulnud
Ülemus oli küll megavihane,et kaitseväest ära läksin-see oleks nagu vennaskonna reetmine
Kuid paraku eruuminek oli ainuõige otsus,sets ma poleks saanud enda unistusi teoks teha

AA veel...see artikkel ..Meedial on ikka fucking tohutu jõud.Mulle tulid tel kõned,kus pakuti miljonite protfellide haldamist ja mingit analüütiku vms töökohta 50k kuus(keskmine palk oli siis vist 6-k)Käisin isegi vestlusel ja kohmetuses lobisesin,et mul pole ju kõrghar,mu keeled on kehval tasmel,mul pole juhtkogemust-õhesõnaga ma olen ROTT.Ta ütles otse,et teda ei huvita see,et ta meeskonnas pidavatki töötama mingid põhiharidusega vennad(mingid noored geeniused).Õhesõnaga ma lükkasin pakkumsied kõik tagasi,sest olin kindel,et teenin pokkeirga sama summa ja närvid jäävad alles ja ülikool on vaja lõpetada!Nagu tsiteerides naxerit"Need on haiged dongid kes tööl käivad""Absaluutselt täielik kreatiivsus puudub"

Nii ma siis panin edasi,kõrgkoolis tehtud 190AP eest aineid ja bakat poel veel saanud.
Igatahes enne ma siit ilmast ei lahku kui mul magister käes pole.Sest lihtsalt haige on vaadata mingeid tibisid,kes on HAIGELT IDIOODID ja oma paberitega lehvitavad aga pärast lõpetavad ikka kuskil sekretärikohal ülemuse M-i imedes.See tekitab kompleksi.
Jah pokkeriprona võin küll õelda ,et mul ei lähe neid pabereid vaja,aga niipalju ma olen ikka oma vanematele võlgu,et nad saaksid naabrimuttide ees kelkida ja rahulolu,et nende poeg on ka lõpuks haritud!

2 comments:

Codecci said...
This comment has been removed by the author.
Karukas said...

Väga hea jutt, respect!