Sunday, May 4, 2008

Töine ja edukas päev

Pühapäev on alati töine olnud
Päev algab Sundey liigaga,siis willhill,erakorraliselt ka T6poker 250k
Sundey liigas ma olen heasse vormi tõusnud.Nopin rankingu punkte ja liigun vaikselt kõrgemale.
55$ olin võimas cl-r,kui ca 5-6 järgi,siis kobistasin AQ trainee(teise eestlase) pocket rocketite otsa,mis halvas mu mängu.Olin tibake passiivne rahabubbles ja nii lõpetasingi 4-na .
Willhillis läks hästi ca 200 pealise mängijate hulgaga turnal õnnestus võit ära tuua ja 2k+naela vaevatasuks.Kui ma viimati mäletan,siis 100+mängijat ma võitsin viimati mansionis ja see oli eelmise aasta mais!Seega ca aastane vahe
T6pokeris suutsin endale 8k staki grindida j(1500-st)a oli soolas ka 16k pot AKvs QQ aga luckybox enam ei aidanud.
Pacificus tegin ka 132$ turnat.Mäng on seal nõrk,aga kukkusin siiski 3-levelil välja multiallinnis
Mul mastidraw,yhel trips ja teisel ülepaar.Olen kindel ,et pacificus ma hitin kunagi midagi suurt

Plaanin kindlasti ka Eesti mv Pargis osaleda.Tahan mängida 2 texast,omaha küsimärgi all.
Main evendiga nagu tavaliselt.Mina enda raha eest sinna sisse ei osta põhimõtteliselt.Pole ka rikast sponsorit,kes mulle selle buy ini välja käristaks.Ja kindlasti ei mängi ka sateliite sellele turnale
Vorm on hea.Suudan teha suuri laydowne,annetelike superbluffe,stiili muuta
Kui luckybox veidi toetab,arvan,et mul on hea shanss kuskil medal võtta

No comments: